امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

عکس2

1392/9/20 13:44
نویسنده : مامان جوجه ها
605 بازدید
اشتراک گذاری

 نوشته شده در ١٠/٩/٩٢

 

این همه ی سری دیگه از وسایلی که برات خریدم

روز ۵شنبه رفتم کلاس و سر کلاسه یه درس سخت و مهم  نشسته بودم که به فکر تو افتادم و هوس خرید واست زد به سرم...

بلافاصله بلند شدم و خودم رو به خونه رسوندم و با مامانم رفتم و فکرم رو عملی کردم

این همه قسمتی از خرید اون روزمون...

 

 

که باز بعدا عکسش گذاشته خواهد شد

 

این سبزا رو هم خیلی دوست می دارم نفسکم

 

عاشق این دستکشا شده مامانی...

.

.

.

این داستان ادامه دارد!!!

دیگه خسته شدم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)