امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

عکس3

1392/9/24 8:22
نویسنده : مامان جوجه ها
984 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با مادر رفتیم یعنی فرار کردم و رفتم واست خرید کردم عزیز دلم...

می دونی چرا فرار؟سوال تازه از حموم اومده بودم و حوله پیچ بودم به بابایی میگم کاش می رفتیم بیرون ی دور می زدیم و واسه ایلیا خرید میکردیمقلب بابایی گفت نخیرساکت شوما میشینی کنار بخاری تا خشک بشی و درس می خونی.بیرون هم خبری نیست امشبقهر

منم میرم مسجد و زودی میام.دیدم توی پله های صدای پا میاد سریع پریدم دم در از خواهریم  پرسیدم کجا میرین؟گفت دکتر

گفتم بذرا منم بیام باهاتون و در عرض سه ثانیه به طرز شگفت آوری آماده شدمشیطان

بعد هم به بابایی اس دادم که من میرم باهاشون بیرون.از خود راضی

وقتی ادمو نمی بره بیرون خو ادم فراری میشه دیگه نه مامان؟خنده

اما هنوز ازش عکس نگرفتمعینک

 

 

عکس افزوده شد...

این لباس هم واسه وقتی که خیلی بزرگ بشی خوبه نفسم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران _ محسن
25 آذر 92 15:50
سلام عزیزم خوبی من پریروز هم اومدم اینجا ولی تا خواستم نظرمو ثبت کنم قطع شد و نشد دیگه نظر بزارم!! چقدر خوب شد که اومدی نی نی سایت و واسه ایلیا جون وبلاگ درست کردی خریدای جدید مبارکش باشه چه لباسای خوشگلی....عاشق این پیرهن مردونه اولی شدم!!ای جانم چه مامانی بشه اینو بپوشه! همشون قشنگن... عزییزم مواظب خودت باش
مامان اینده انشالله
26 آذر 92 14:26
سلام گلم ممنون که سر زدی انشالله به سلامتی بغلش بگیری
مهتاب
30 آذر 92 10:50
عزیزم مبارکش باشه ایشالا نی نی سالم و صالحی خدا بهتون عطا کنه
مامان عرفان
12 فروردین 93 16:54
خیلی خوشگلن. مامانی. نمیخواهی اسم پسرمونو بگی؟