امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

دومین سونوگرافی

1392/9/20 13:47
نویسنده : مامان جوجه ها
341 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده در تاریخ ٢٨ آبان ٩٢

 

دیشب نوبت دکتر داشتم ک رفتم و دیدم ک منشی میگه خود خانوم دکتر مریضن این هفته.

خلاصه رفتم ی متخصص دیگه تا برام ی سونو بنویسه اما سونوگراف محترم وقت نداشت و واسه امروز نوبت داد...

خیلی دوس دارم جنسیتت برام مشخص بشه عزیز دلم هر چند خودم می دونم...

از صب حالت تهوع دارم ب طور شدید... نمی دونم این تهوع ها کی میخواد تموم بشه

اشتهام خیلی کم شده.

حتی دوست ندارم قرص و شربتای تقویتی دکتررو بخورم...

فقط فولیک اسیدم رو می خورم!

دیشب قبل دکتر و بعد روضه خواهر همسری رفتم بازار...

و واسه نفسم خرید کردم....

ی آویز موزیکال واسه بالای تختش خریدم

یه ظرف غذا خوری سه تیکه به شکل میکی موس که دیدم و خوشم اومد

و ی قاشق چنگال خوشکل.

ی عروسک کوچولو و ناز هم خریدم.

کلی چیز دیگه هم دیدم که با مادری برم و بخرم...

دوست دارم گذشت زمان سرعت بگیره تا من بتونم زودتر در آغوشت بگیرم عشق من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)