امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

عکس1

1392/9/20 13:44
نویسنده : مامان جوجه ها
607 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دیشب همت کردم و ی چند تا عکس از خریدات گرفتم ...

البته عکسای اولین خرید من واسه شما تو اون یکی وب هست ک ایشالا سر فرصت دوباره اینجا می ذارمشعینک

من عاشق این تشک و بالشتتم نفس من

اینم با مشمای تعویض ک جدا میشه ازش...

اینم ی پتوی خوشکل واسه خوشکل مامان

اینم اولین جفت کفشی که واست خریدم و عاشقشم...

این لباس های نوزادی رو هم وقتی شما دوماهه بودی از مشهد خریدیم...

این رو هم همون سفر خریدم.

اینم همون سری و چون شما جنسیتت معلوم نبود...

به نظر من که دخترونه است اما فروشنده اصرار فراوان داشت که فرق نداره...نیشخند

اینا رو هم همین اولین سری خریدم...

من اینو خیلی دوست دارم...

 این هم حوله البته ی حوله خوشکل دیگه هنوز تو لیست خرید مامانی مونده ک باید بخرمش...

این هم اولین جوراب واسه پاهای ناز و خوشکلت

پسندها (1)

نظرات (1)

سپیده
22 فروردین 93 16:00
منیره ایشالله هر وقت عکس نی نی رو هم گذاشتی همه رو تو البوم سیسمونی بزارم. اصلا باورم نمی شه دوست عزیزم داره مامان خانم می شه. منتظر عکس نی نی هستیم.