امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

ی خبرررررررررررررر خوووووووووووووووووووووووب

1392/9/20 11:33
نویسنده : مامان جوجه ها
186 بازدید
اشتراک گذاری

۲/۶/۹۲ یه تاریخ مهم تو زندگی منه

 

 

روزی ک فهمیدم خدا چقدر دوستم داره ک میخواد منو تو بهشتش راه بده

می خواد بهشت رو فرش کنه زیر پای من...

فهمیدم ک ی مهمون کوچولو داریم

خیلی خوشحالم و با تموم وجود از خدا م یخوام ک تا اخر همه چی خوبو خوش پیش بره

ازش فقط سلامتی می خوام.

راستی پاقدم مهمون کوچولوی قلبم اینقدر خیر بود ک مامانش ارشد قبول شده...

خدا کنه مامانش رو اذیت نکنه تا بتونه بره درسش رو بخونه...

راستی یکی از همکارام هم مثل من نی نی داره.اینقدر خوشحال شدم وقتی خبرش رو شنیدم ک حد نداره.خدارو از این بابت خیلی شکر می کنم.

یکی از دوستام هم بارداره.ک عصر باهم میخوایم بریم دکتر...

چه خوبه ک تنها نیستم.

اما وقتی همسری نیست یعنی تنهام

الان خبر داد ک داره میره ماموریت و معلوم نیست کی برگرده...

خدایا مواظبش باش.

خدا کنه همسری موافق باشه من با نی نی برم درس بخونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)