امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

واکسن دوماهگی

1393/3/25 13:05
نویسنده : مامان جوجه ها
355 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود ببرمت واکسن دوماهگیت رو بزنم اما دلم نیومد اول صبحی ببرمت و روز خوشت رو از همون اول صبح ناخوش کنم ...گذاشتم تا ظهر آروم باشی و بخندی واسه مامانمحبت

و اینکه دلم نیومد تنها ببرمت مرکز بهداشت...

صبر کردم مامانم از دوره قرآنش برگرده و باهم بریم... ساعت دوازده ظهر!

قبلش کلی برات سوره خوندم و صدقه دادم که خیلی اذیت نشی...

بعدهم بهت قطره استامینوفن دادم و آب قند که درد رو کمتر حس کنیبغل

رفتیم اونجا و خانومه وقتی واکسنت رو زد کلی گریه کردی تا حدی که صورت ماهت کبود شد...گریه

اما تا از مرکز اومدیم بیرون به یه خواب آروم رفتی و تا الان بیدار نشدی خداروشکر...

ایشالا که خیلی اذیت نشی مامانیبوس

و تو وارد سه ماهگی شدی... (البته دو روز قبل) ببخش که با درد به استقبالت اومدمبغلبوس

 

 

بعد ار 48 ساعت...

عزیز دلم پای چپت ی ذره ورم کرده... غمگین

کلی برات از دیروز حوله گرم گذاشتم تا اروم شی بغل

فقط گافیه ی ذره اثر مسکن بره چنان باسور گریه می کنی که بیا و ببین . بند دلم با گریه هات پاره میشه پسر نارنینمگریه

اینجا صبحه قبل از واکسن زدن که کلی باهم خوش بودیم و خندیدیم قندعسلمبوس

اینجا هم شبه ک شما تب داری و بی حالی...

هرچقدر سعی کردم بخندونمت موفق نشدم سبز

الهی من فدات...

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان الیار
25 خرداد 93 16:15
خدا رو شکر به خیر گذشت امیدوارم تب نکنه مامان جون مواظبش باش. الیار من هم 6 تیر وقت واکسنشه خیلی می ترسم
مامان آویسا
26 خرداد 93 11:22
عزيزم دو ماهگيت مبارك گل پسر عزيزم اين واكسنا مردت مي كنه
مامان خانمی
26 خرداد 93 17:55
خوش به حالت که این مرحله رو هم گذروندی وای محمدسجاد 16 تیر واکسن داره خدایا رحم کن
مامان عرفان
27 خرداد 93 17:53
عزیزم. خدا رو شکر . عرفانم 3 تیر واکسن داره. منم نگرانشم. تازه ختنه هم داره. انشالله پسرت هیچوقت تب نکنه
مامان جونم(سوگند من)
31 خرداد 93 22:13
عزیزم مبارکه واکسنت بزرگ شدی امیر علی جون مامانیش وقت کردی به ماهم سر بزن ما که خیلی وقته شما رو لینک کردی قبل از اینکه پسمل خوشگلت بدنیا بیاد خوشحال میشم
مامان جونم(سوگند من)
2 تیر 93 1:46
خصوصی گلم