امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

دومین ماهگرد تولد پسرم

1393/3/24 9:37
نویسنده : مامان جوجه ها
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق نازم

مامان جونم دیروز شما دوماهه شدی و من چقدر خوشحال و خوشبخت بودم تو تک تک روزهای این دوماهمحبت

دوماهی که با بی قراری هات بی قرار شدم...

با آرامشت اآوم شدم...

با گریه هات گریه کردم ...

و با خنده های دلبرانه ات خندیدم و به اوج رفتم...

دوماهه که از برکت وجود تو من لایق کلمه زیبا و مقدس " مادر" شدم

با تموم وجودم دعا می کنم خدا منو تو این راه حمایت کنه و مثل همیشه زندگی یارم باشه

پسرک نازم عاشقانه دوستت دارممحبتمحبت

دومین ماهگرد تولدت مبارکبغلبوس

 

خدایا حافظش باش!

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان عرفان
24 خرداد 93 10:24
عزیزم مبارکه دوماهگی امیرعلی جون. امیرعلی یکی از اسماهایی بود که دوست داشتم برای عرفان بزارم اما باباش راضی نشد و گفت دو اسمی نزار . امیرعلی اسم قشنگیه. بعدا توی گوش عرفان می خونم که اسم پسرشو بزار. اشکالی نداره؟ راستی واکسن دوماهگی زدین؟ اخر ماه عرفانم هم دوماهه میشه و واکسن داره.
مامان خانمی
24 خرداد 93 12:39
مبارکه عزیز دلم ایشالله دوماد بشی
مامان الیار
25 خرداد 93 7:00
تولد دو ماهگیت مبارک عسلم. انشالله صدساله شی و ساییه موربون مامان وبابا رو سرت باشه. بوووووووووووس از اون لپای نازت
مامان الیار
1 تیر 93 20:20
ممنون گلم. من دوست دارم فعلا درسم رو ادامه بدم ولی با بچه خیلی سخته ولی هر چقدر سخت باشه اونقدر هم شیرینه خدا نگه دار همشون باشه