امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

روزانه های نفسک

1393/4/2 7:24
نویسنده : مامان جوجه ها
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازنینم

خوبی عزیزم؟ بالاخره امتحانای مامانی هم تموم شد و از این به بعد تمام وقت در اختیار شما هستم عشق ناب منمحبت ولی خودمونیما اصلا میونه ات با کتابای مامانی خوب نیست...خندونک تا بازشون می کنم.....متفکر

الان هم کنارم آروم خوابیدی گل نازم.البته قبلش ساعت 5 صبح بلند شدی و شیرت رو حسابی خوردیچشمک نوش جونت...

بابایی هروقت میخواد ساعتش رو واسه نماز صبح کوک کنه میگم نیاز نیست!!!!!! ماکه پسرک رو داریمبغل الهی قربونش برم که هیچوقت هم خواب نمی مونیبوس

یادش بخیر روزایی که واسه شنیدن صدای قلبت باید میرفتم دکتر تا این کار رو با کمک خانم دکتر مهربونت انجام بدم اما الان هروقت بخوام بی واسطه می تونم صدای قلب نازنینت رو گوش بدم.

الهی قربونت برم با این قلبت که اینقدر تند تند نزنه گنجشکک منبغلمحبت

این روزا همش باید کل روز رو باهات حرف بزنم و گرنه خیلی نق می زنی آقا پسرعینک خداروشکر که مامانی همسایه مونه هااااااااااا  آخه یه جاهایی بس که باهم حرف می زنیم و ورجه وورجه می کنیم سرگیجه ام میاد مامانشیطانخنده قربون پسرک شیرینم برم که همه عاشقشن و کلی خاطرخواه داره...

دایی هات رو خیلی دوست داری و کلی باهاشون جوری... اوناهم عاشقتن پسرم...مامانم هم که اگه از هشت صبح رد بشه و نریم بالا صدامون میزنه که پس کجاییییییییییییییییتعجبراضی

مامانی می دونستی من و تو خیلی خوشبختیم ؟؟؟

چون هردومون یه بابای خوب و مهربون داریممحبت اما من از شما خیلی خوشبخت ترمچشمک چون یه ماه روی زمین دارم به اسم امیرعلی

 

خدایا حافظش باش!
 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان خانمی
2 تیر 93 10:26
واقعا خدا براتون حفظش کنه امیر علی کوچولوی وروجک رو
مامان الیار
3 تیر 93 8:19
امیدوارم همیشه در کنار پسر نازنینت و همسرت خوشبخت باشی گلم.
مامانی
3 تیر 93 15:05
سلام خانومی جزء16 قبلا انتخاب شده بود شما لطف کنین جزء21 رو بخونین اجرتون با خدا فقط زحمت بکشین وقتی خوندین تموم شد یه پیام بزارین تا بتونم این ختم قران رو مدیریت کنم وو بخوبی ختم کنیم. ممنون
مهزاد مامان عرفان
3 تیر 93 17:57
امیرعلی جون امروز عرفان هم واکسنشو اونم دوتا امپول و یکی خوراکی. عزیزم می فهمم مامان چقدر دوستت اره. چون یکی از تو رو من دارم که خیلی برام عزیزه. عزیزم خدا حافظ همه بچه ها باشه زیر سایه پدرو مادرای مهربونشون
رضوان
6 تیر 93 22:03
قدم نو رسیده مبااارک...خانومی ب عرضتون برسونم که به همسری بگید ساعتشو تا دو سه سالگی نی نی نیازی نداره واسه نماز کوک کنه...چون ما مامانها همیشه بیداریم...راستش رادین من ۳سال و ۳ماهشه.تازه الان ۲ماهه که واسه نماز صب ساعت کوک میکنم.نمیدونم بر چه اساسی کلا همیشه هوشیار بودم .ب ما هم سر بزنید... در مورد شیر خشکم...راستش خود من همش شیر خشک خوردم...پسرم چون سینه امروز ب هیچ عنوان نگرفت شیر خشکی شد...فعلا که هر دو سالمیم...
مامان علی جونی
23 تیر 93 12:00
سلام قدمش مبارک عکسهای گل پسرتو بیشتر بذار ببینیمش آقا کوچولو رو