امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

5ماهگی

1392/9/27 8:47
نویسنده : مامان جوجه ها
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز ٥ماهگی نفسم تموم شد.٥ماهه که مهمون قلب من شده و با اومدنش کلی عشق و انرژی مثبت بهم داده...

دیروز رفتم و واسه عشق خودم کادوی تولد خریدمقلب

دو تا بلوز شلوار خوشکل و ناز خریدم.

که عکسش رو می ذارم اینجا که یادت بمونه

 اولین کادوی تولدت رو از دست مامانی گرفتی گل پسرم.قلب

و ی سری چیزای دیگه واسه سیسمونی ات .

ایشالا ایشالا ایشالا زودی بیای و به سلامتی بپوشیشونماچ

الهی من قربونت برم امید  منماچماچ

که عاشق رنگش شدم.

خدایا زود نی نی مو سالم بده اینا رو تنش کنمبغل

فقط  نمیدونم چرا این یکی ی ذره بی حال افتاده رنگشنگران

ی سورمه ای خیلی خوش رنگه مامانی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مائده
26 آذر 92 9:58
ایشالله به سلامتی به دنیا بیاداین گل پسر
مامان آویسا
26 آذر 92 13:09
عزيزم چه زود پنج ماهه شدي خانوم ان شالله بقيه اش هم زود مي گزره و ني ني به بغل ميشي ووي كه چه حالي مي كنم اگه بچه ات دختر بشه
مامان جوجه ها
پاسخ
مامان اویسا بدجنس مس شود
سپیده
26 آذر 92 15:39
سلام خانمی. ببین اگه موضوع انتخاب شده با سوالت مربوط نباشه مدیریت ثبتش نمی کنه. سعی کن حتما با هم مرتبط باشن. گهواره میلاد چی هست ؟ تا حالا نشنیدم. تو دزفول یه بازار داره بنام بازار قدیم . یه گهواره های فلزی هست که باب بچه هست و تقریبا تا 10 ماهگی هم خوبه. بعدش برش می داری برای بچه بعدی. کلا وقتی یه تاب دادی به بچه گیج می شه و می خوابه
مامان جوجه ها
پاسخ
نه گهواره میلاد تاشو هست و بعدا جای کمی میگیره جمع کردنش
میترا
27 آذر 92 13:02
مبارک هست. انشالله به سلامت استفاده کند
زی زی بانو
29 آذر 92 12:25
وبلاگشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مباررررررررررررکه وقتی اپش میکنی خبرم بده
مامان جوجه ها
پاسخ
جشم عزیزم حتما
زی زی بانو
30 آذر 92 23:27
nazi
4 دی 92 9:42
سلام عزیزم وب جدیدت مبارک ، لباسا خیلی خوشملن مبارکش باشه
مامان آویسا
14 دی 92 13:37
خوشگلي خاله چرا هيچ كس از تو هيچي نمينويسه؟
مامان کوثری
14 دی 92 17:23
سلام عزیزم خوبید انشاالله به سلامتی و خوشی باشه نی نی تو راهتون راستی من اهل لارستان فارسم و بیرجند زندگی میکنم حالا کدومش همشهری میشیم
مامان کوثری
15 دی 92 12:40
سلام عزیزم من تو خیابون غفاری 14 میشینم شما کدوم خیابون میشینی ؟ راستی اهل کجا هستی ؟ من همه خیابون ها و همه مغازه ها رو میشناسم شما چند وقته اومدی بیرجند ؟ من الان 9 سال هست تو این شهر هستم و متاسفانه اصلا ازش خوشم نمیاد ولی چاره ای ندارم خیلی خوشحال میشم اگر دوست داشتی با هم دوست بشیم
مامان کوثری
15 دی 92 12:45
اینجور که مطالب وبت رو خوندم شما هم بیرجندی هستین راستی چه رشته ای میخونید ؟ متاسفانه تو نی نی وبلاگ بیرجندی ها خیلی کم هستن یکی دو نفر هم بودن بهشون پیغام دادم اصلا جواب ندادن بی معرفتا هی وای من خوشحالم بالاخره یکی از این شهر پیدا شد که با هم باشیم
مامانی
17 دی 92 16:57
سلام امیدوارم نفسیتون خوب باشه. تو نوشته هاتون خوندم که مطالبتون رو از قبل داشتین و اینجا منتقل کردین.منم برا پسرام وبلاگ دارم تو بلاگفا.اما نمی تونم همه مطالبشو اینجا منتقل کنم.ممنون میشم به منم یاد بدین.راستی با گزینه انتقال مطالب فقط 10 مطلب آخر وبلاگ منتقل میشه.
مامان کوثری
18 دی 92 11:22
سلام .........چطورین رو به راهین نی نی کوچولو چه طوره اذیت که نمیکنه- من قبلا شاغل بودم با همسرم چاپ و تبلیغات داشتیم ولی به خاطر افتضاح بودن بازار کار بیرجند شوهرم جمع کرد مغازه رو بعد از 8 سال کاسبی تو این کار الان اینترنتی کار میکنم http://tempari.blogfa.com این وبلاگم دوست داشتی بیا ببین متاسفانه من مسنجر نصب ندارم و نمیام.......شما رو گوشیتون وات ساپ نداری؟ اینجوری خیلی باحاله
مامان کوثری
18 دی 92 11:27
راستی واسه لباس بچه مغازه تو سجاد شهر خیلی قیمت های خوبی داره ؟ اسمش یادم رفته........دیگه مغازه بهداد اول شهدا اونم جنس های خوبی داره قیمت های مناسبی داره ولی در کل من اینجا زیاد خرید نمیکنم شهر خودمون که میرم خیلی بهتر و ارزون تر گیرم میاد ...مغازه 95 فلکه سوم مدرس هم پوشاک کودکش خوب هست و قیمت های خوبی داره
مامان کوثری
18 دی 92 11:29
خصوصی هم داری
الهه شرقی
19 دی 92 16:53
سلام خانمی خوبی عزیز؟ مامان شدنت مبارک ایشاا... به سلامت به دنیا بیادو قدمش براتون پر خیر برکت باشه
مامان امیر محمد(وروجـــک مامانی)
20 دی 92 13:24
سلام مامانی ممنون از جوابت تو پرسش و پاسخ اگ دوستداشتی بگو تا لینکت کنم با هم بیشتر در ارتباط باشیم در ضمن لباسای جوجوی حیـــــــــلی نازه