امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

اولین سونو گرافی

1392/9/20 13:47
نویسنده : مامان جوجه ها
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوبت سونویی ک دکتر بهم داده بود ۱۵مهر بود

 اما خیلی استرس نی نی رو داشتم.با توجه با اینکه دیشب هم خیلی ترسیدم روز ۱۳رفتم ک اگه سونو گراف وقت داشته باشه

سونومو امروز انجام بدم

ک خدارو شکر وقت داشت و سونو رو انجام دادم.و در برگه نتیجه چنین درج شد:

در رحم یک جنین زنده با ضربان قلب و حرکات نرمال مشاهده می شود.

خدایا شکرت هزاران بار...

می دونین دوشب قبل اینجا ی زلزله اومد ۵ریشتر...

ما اون شب خونه مادر شوهرم بودیم.

جاری و خواهر کوچیکه همسری جیغ کشیدن و بچه کوچیکا هم از جیغ مامانشون گریه افتادن...خیلی هول کرده بودم چنان ترسیدم ک حد نداره...

همسری تو حیاط بود.تنها کاری ک کردم پریدم تو حیاط و خودم رو ب آغوش امنش رسوندم و چشامو بستم تا نبینم بقیه رو...

وقتی ب خونه رسیدیم هم هنوز داشت قلبم می زد...

ب همسری میگم بیا بازم منو بغلم کن تا اروم شم.

طفلی همچین منو تو بغلش فشار می داد تا اروم بشم و چقدر اغوشش اروم کننده بود برام...

خدارو شکر ک اون شب خسته بودم و بی استرس از پس لرزه های زمین لرزه خوابیدم...

دیروز سه ماهگی نی نی تموم شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)