امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

به خیر گذشت...

1392/11/27 9:26
نویسنده : مامان جوجه ها
329 بازدید
اشتراک گذاری

هفته قبل شکمم ی ذره درد داشت که رفتم دکتر و گفت خیلی سفت شده شکمتنگرانشاغلی؟

گفتم بله گفت معلوم میشه استراحتت کمه...

سریع منو فرستاد سونو و گفت جوابش رو همین امشب بیار برام...خیلی ترسیده بودم و نگران بودم

من ی عادتی دارم که وقتایی که می ترسم نمی تونم با کسی در مورد اون موضوع حرف بزنم !

اگه اون ماجرا رو واسه کسی بازگو کنم استرسم صد برابر بیشتر میشه...

واسه همین به همسری چیزی نگفتم و با ظاهری تقریبا طبیعی و درونی سراسر اشوب رفتیم سونو رو انجام دادم و جوابش رو باز بردم واسه دکتر...

گفت خدارو شکر مشکل خاصی نیست اما همه چی در مرزه...نگران

واسم چهار روز استراحت مطلق نوشت...

با اینکه دکتر نرفتم اما حس می کنم به خیر گذشته...

خدایا سپردم همه زندگی ام را به خودت...

 

قربون گل پسر سر به زیرم برم که در وضعیت سفالیک قرار داره...ایشالا تا اخر در همین حالت بمونه نفس مامانی

تازه اتاقتم چیدم مامانی...فقط ی سری چیزاش کمه واسه همین عکساشو اینجا نذاشتم

اما از جز جزش عکس گرفتم با گوشیم و روزی چندین بار می بینمش...

همیشه وقتایی که می خواستم استراحت کنم توی حال کنار بخاری

 و رو به تی وی استراحت می کردم  اما الان...

 میرم توی اتاق شما استراحت می کنم و وسایلت رو می بینم و غرق لذت میشمقلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

samira
19 بهمن 92 11:39
سلام مامان خوشکل اصلا نگران نباش ایشالله ایشالله نی نیت صحیح و سالم بدنیا میادو تو به همه آرزوهات میرسی توکل کن به خدا
فاطمه
21 بهمن 92 22:19
سلام منیره جونم خوبی؟ به وبلاگ قبلیت سر زدم . بهت تبریک می گم خانومی ایشالا خدا برات حفظش کنه. ببخشی از وقتی رفتم دانشگاه دیگه نتونستم زیاد بیام نت.
مامان رضا جونی
22 بهمن 92 10:36
سلام عزیزم من یک ماه پیش گرفتم کیلویی 15000 تومن بود ولی از خلوصش مطمئن هستم هزار متر بعد از دروازه قوچان بسمت میدان فردوسی،سمت چپ، شهد فرشتگان
مامان آویسا
25 بهمن 92 19:30
خانومي بيشتر مراقب خودت باش هيچ چيز ارزش به خطر انداختن گل پسر مون رو نداره وووووووووووووووي خوب كي عكساشو ميزاري مي خوايم ببينيم
مامان جوجه ها
پاسخ
ایشالا به زودی که همه چی نکمیل بشه
بانو
2 اسفند 92 17:38
سلام عزيزم خيلي برام جالب بود اسم وبلاگت چون من ديروز وبلاگ ساختم و اسمش اينه با تو بهشتى مى شوم. اميدوارم به سلامتى و آرامش پسر نازت به دنيا بياد و در آغوش بگيريش.
shayanjooni
3 اسفند 92 9:12
سلام خانومی.خسته نباشید.راستی با عکس های تولد شایان جون در خدمتیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید.
فاطمه
10 اسفند 92 13:04
سلام. انشااله كه ني ني بسلامتي تشريف بيارن.
زی زی بانو
10 اسفند 92 16:56
عزیزم کجای نی نی سایت؟ لینک سوالتو میشه بدی؟ من نمیدونم چطور و کجا باید پیداش کنم.