امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

آغاز ماه نــــــــــــــه

1392/12/25 9:55
نویسنده : مامان جوجه ها
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوبی عشق مامان؟ وای که فقط خدا می دونه چقدر بی تابم واسه اومدنت...قلب

خدایا نمی دونم چطور شکر این نعمتی که بهم دادی رو به جا بیارم...

امیدوارم این مدت باقی مونده هم در نهایت سلامتی سپری بشه و شما صحیح و سالم پا به این دنیا بذاری و بشی همدم شب و روز مامانی...بغل 

اگه بخوام تا اخر صبر کنم که ی ماه دیگه مونده...

اما از وقتی خانوم دکتر گفته که از هفته سی و هشت هم میشه سزارین کرد و هیچ مشکلی نیست معمولا خو منم به همون سی و هشت هفته فکر می کنم  دیگه...

یعنی دو هفته دیگهقلب

میدونم که مامانی رو درک می کنی شما .ایشالا سرفرصت میام و عکسای اتاقت رو می ذارم واست.

جریان این عکس گذاشتن هم شده مثل جهنم ایرانیانیشخند ی روز هیزم هست نفت نیست ی روز نفت هست مسئولش نیست...

....ی روز دوربین هست باطریاش نیست... ی روز باطریاش هست کابلش نیست... ی روز که همه چی هست حسش نیست...شیطان

دیشب خیلی شب بدی بود واسه من... به شدت پا درد و کمر درد و ... داشتم و ی بارون شدید هم می اومد و رعد و برق شدید.

البته برقش خیلی بیشتر از رعدش بود اما همونم واسه من که واقعا خوفناک بودنگران

خدایا همچنان باران با عافیتت را بر ما بباران.

دوستای خوبم ایشالا سال خوبی داشته باشید . امیدوارم موقع تحویل سال منو هم از دعای خیرتون فراموش نکنین. محتاج دعاهای خیرتون هستم...لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mahtab
25 اسفند 92 12:45
سلام ان شاء الله این ندت هم به خوبی میگذره و به سلامتی نی نیتون میاد در آعوشتون
ZI ZI BANOO
26 اسفند 92 22:40
این روزای اخر همینه... درداشو باید تحمل کرد که لحظات شیرینی در انتظاره تا میتونی از خودت فیلم و عکس بگیر که واسه این روزا حساااااااااابی دلت تنگ میشه
مامان جونم (سوگند من)
6 فروردین 93 13:07
سلام خانمی سال نو مبارک نی نی خوشگله بدنیا امد؟ اگه به سلامتی بدنیا امده از طرف من و سوگند دستهای کوچولوش و یه بوسه بزن عزیزم من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن
مامان عرفان
12 فروردین 93 16:50
سلام مامانی پسر منم توی هفته 34 رفته بنظرم مثل عرفان اردیبهشتیه. خوشحالم از دیدن وبلاگت. شما هم به عرفان سر بزن. دوست دارم نظرتو بدونم
مامان عرفان
12 فروردین 93 16:53
من شما رو با افتخار لینک کردم. شما دوست دارین ما رو لینک کنین؟
سپیده
18 فروردین 93 6:40
سلام خانم. خوبی ؟
مامان عرفان
19 فروردین 93 23:25
سلام عزیز. برای سزارین قراره بستری بشی. مبارکه مامانی. بگو توی اتاق عمل ازش عکس بگیرن. بسلامتی انشالله