امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

فقط چند روز مونده تا اومدن نی نی...

1393/1/20 1:20
نویسنده : مامان جوجه ها
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

فقط چهار روز مونده تا اومدن نی نی جونمقلب

دعا کنین سالم بیاد بغلم...

امروز با همسری رفتیم مشاوره بیهوشی و دکتر واسم از مزایا و معایب بی حسی و بی هوشی صحبت کرد و قرار شد تا روز عمل ما فکرامون رو بکنیم و شنبه ساعت شش بریم بیمارستاننگران

من از قبل تو فکر بیهوشی بودم اما با حرفای اقای دکتر و صحبت با جاری جان احتمال زیاد بی حسی رو انتخاب کنمنگران خدایا خودت توانش رو بده

و واسه بخیه هم نوع غیر جذبی رو که مطمئن تره و دیگه استرس ندارم که ایا پوستم قبول می کنه یا نه...

امروز هم در کمال خیرگی با مادر رفتم بازار و خرید و اینا بعدش هم تا غروب از کمر درد و شکم درد و همه جا درد!!!! کشیدم...عینک

ساک خودم و ساک نی نی رو هم  اماده کردم واسه بیمارستانقلبمژه

اسم نی نی هم قطعی شد!!!

دست همسری هم درد نکنکه که ت واسه این رفت واسه این چند ماهی که تو خونه ام اینترنت خونه رو وصل کرد که حوصله ام سر نره بلکه بشینم تو خونهخنثیخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ارلا
22 فروردین 93 13:52
انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد
زی زی بانو
22 فروردین 93 14:55
مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررکه اسم نی نی رو چرا به ما نگفتی ایشالا صحیح و سالم بیاد تو بغلت
زی زی بانو
22 فروردین 93 14:55
یعنی اگه نت قطع بشه دیگه وصل نمیکنه همسری؟؟؟
سپیده
24 فروردین 93 7:11
سلام خانم. مبارک باشه. زودی بیا از حالت هر دوتون خبر بده. دیروز حسابی براتون دعا کردم
مامان آیهان
24 فروردین 93 17:40
سلام مامانی قدم نورسیدهمبارک زود بیا عکساشو واسمون بذار