امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

دکتر بد !!!

1392/12/20 8:42
نویسنده : مامان جوجه ها
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوبی پسرکم؟ میدونم که ی ذره جات تنگه  اما دعا می کنم این چند ماه هم به خوبی و خوشی سپری بشه و شما بیای به آغوش مامان و باباقلب

دیروز رفتم دکتر واسه اب دور شما ک کم شده بود ک خدارو شکر به خیر گذشته و خطر رفع شده بود البته خانوم دکتر گفت اب در مقدار "حداقل  نرمال " هست و بازهم در مرزه...

دیروز خانوم دکتر گفت ایشالا زایمانت هم که طبیعی هست...

گفتم من سزارین می خوامنگران

گفت من نمی خوامخنثی 

دختر خوب من بی دلیل کسی رو  عمل نمیکنمعینک

من: عصبانیعصبانی

بابایی: چشمکلبخندعینک

حالا که اینجوری شده منم دکترم رو عوض می کنم.یعنی الان چندین ماهه که بنا به دلایل مختلفی من همه آزمایشا و سونوهامو می برم پیش دو دکتر...

حالا ک اینجوری شده منم میرم پیش همون یکی دکترمشیطان

من از زایمان طبیعی اخه میترسم مامانی

هرچند سزارین هم بی درد نیست و می دونم اذیت می شم اما ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زی زی بانو
20 اسفند 92 16:39
طبیعی انقدم که میگن بد نیستا از من گفتن بود !
میم مثل مادر
20 اسفند 92 19:56
سلام.امیدوارم هر انتخابی بکنی بعدش به نفعت باشه و راضی باشی.من سوالت را در بخش سوالات خوندم.شرایط زایمان هر کس به فرد دیگه خیلی فرق میکنه و اصلا نمیشه از تجربه دیگران به این شکل استفاده کرد البته به طور کلی خوبه.من فرزند دوم در راه دارم و تجربه اولم سزارین هستش به صورت بیهوشی.من اصلا درد نکشیدم و از روز سوم مثل یک فرد عادی راه میرفتم و دولا نبودم البته تا چند وقت قسمت بخیه میکشه ولی این بستگی به پوست و گوشت افراد داره.حتی دو خواهر تجربه یکسان ندارند.من راحت بهوش اومدم که باز این در مورد افراد یکسان نیست.بخیه جذبی بود و اصلا گوشت نیاورد چون باید از پماد مخصوصی استفاده کنی تا اون حالت ایجاد نشه.الان مجبورم دوباره سزارین بشم که اگه برای بار اول بودم حتما طبیعی را انتخاب میکردم البته در محیط خوب با پرسنل بیمارستانی خوب.الان ترجیح میدم برای سزارین بی حسی را انتخاب کنم که متاسفانه دکترم خود رای هستش و برنامم را معلوم نکرده. اینها تجربه من بود امیدوارم بهترین انتخاب را بکنی و راضی باشی.در انتخاب این قضیه همه چیز بستگی به عوامل مختلفی داره که بعضیهاش غیر قابل پیش بینیه.مثل حساسیت به دارو بیهوشی که بعدش چه عوارضی روت بذاره. موفق باشی
سمانه مامان صدرا
21 اسفند 92 22:03
انشالله هر مدلی شد بدون درد باشه!