امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

خدایا خودت مواظب نی نی باش

1392/12/11 10:18
نویسنده : مامان جوجه ها
261 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام گل  ناز مامان

خوبی پسر نازم؟ دعای شب و روزم سلامتی تویه...

چند روز قبل ی کوچولو از پله ها افتادم مامانی کمرم خیلی درد گرفت اما خدارو شکر شما چیزیت نشد و ضربه ندیدی...

عصری با بابایی رفتیم دکتر و سونو و اینا... دخانوم دکتر سونو گرافی گفت مشکلی از افتادنت واسه ن ینی ایجاد نشده اما آب دور نی نی کم شدهنگران

در اون لحظه دقیقا نمیدونستم خوشحلا باشم یا ناراحت؟!!؟

خلاصه رفتم دکتر و گفت قضیه خیلی حاد نیست اگه دوست داری بستری کنمت؟

گفتم نیازه ک اره

گفت نه اب زیاد بخوری خودش حل میشه...

مامانی اصلا دلم اب بر نمیداره اونم زیادسبز

چایی که اصلا دوست ندارمسبز

خودت از خدا بخواه کمکم کنه و بتونم روزی سه لیتر اب بخورم تا واسه شما مشکلی پیش نیاد خدای نکرده...

به مامان و مامان شوهر هیچی نگفتم !

راستی الان هفته سی و چهارمه که شما تو دل منی عشق ناب من قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیلو
11 اسفند 92 10:45
سلام عزیزم ، وبلاگت خیلی نازه ، خیلی دوست دارم در ارتباط باشیم ، ایشالا به زودی نینیتونو صحیح و سالم در آغوش میگیری، تبادل لینک کنیم با هم دوستم
منصوره مامان زهره
11 اسفند 92 10:45
خصوصی داری گلم
مادر
11 اسفند 92 11:36
سلام خیلی مواظب باش.خدا بهتون رحم کرده.خدا را شکر اتفاقی برای نی نیت پیش نیومده.آب را به مرور و کم کم بخور .میتونی مزه دارش هم بکنی و کمی لیمو تازه هم گاهی توش بندازی تا مقویتر هم بشه یا خاک شیر بخور.ایشاء...این هفته های پایانی هم به خیر تموم بشه.
زی زی بانو
11 اسفند 92 14:55
پرسش و پاسخ تو نی نی سایت یا نی نی وبلاگ؟
آسمان
12 اسفند 92 13:45
دوست گلم در مورد سوالت درباره رنگ کردن .میخواستم بگم دختر خاله من در ماه هشتم موهایش را رنگ کرد .الان فرزندش دچار آسم شده و سال یک با میخوابوننش بیمارستان و همش اسپری مصرف میکنه .گلم از اون به بعد به همه توصیه میکنه که این کار را نکنندو برای اینکه فرزندت در هنگام تولد زردی نداشته باشه توصیه میکنم سیرا بی گوساله را چند بار بخور که خنکی سیرابی باعث میشه فرزندت زردی هم نگیره. بزار نی نی که بدنیا اومد موهات را رنگ کن
مامان سیدامیرعباس
12 اسفند 92 13:57
سلام منمهمین مشکلو داشتم ودلیل خاصی نداره اما عروس داییم که ماما بود گفت تا میتونی شربت خیلییییییییی شیرین بخور که خداروشکرمایع سریع برگشت
مامان جوجه ها
پاسخ
ممنون از راهنمایی ات.ادرس وبت ناقصه عزیزم نتونستم بهت سر بزنم
مامان هستی
12 اسفند 92 23:53
سلام مامانی خداروشکرکه حال نی نیت خوبه وقتی وبلاگتو خوندم دلم یه جوری شد ایشاالله چند هفته دیگه یه پسرنازوصحیح وسالم بدنیا میاری خوشحال میشم به وبلاگ هستی ام سربزنی خیلی مواظب نی نیت باش
منصوره مامان زهره
15 اسفند 92 21:43
خصوصی