امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

خرید جدید

1392/10/21 10:56
نویسنده : مامان جوجه ها
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوبی نفس مامان؟م یدونم این روزا به تو هم داره ظلم میشه...ماچ

ی روز با اجی ام رفته بودم بازار و این مغازه به اون مغازه به تفریحعینک

کاری ک بابایی  اصلا خوشش نمیاد و میگه بنده خدا مغازه دارها رو اذیت نکن وهر جا واقعا قصد خرید داری برو و بخر و بیا بیرونشیطان

ولی مگه میشه ندیده و نپرسیده خرید کرد!!؟؟ تو مث بابایی نشی هاچشمک

خلاصه داشتم می گفتم...

ی ست کالسکه و کریر دیدم و هنوز در فکر این بودم ک بخرمش یا نه که اجی ام میره خونه و ب مامانم میگه ما بریم اونا رو بخریم

اخه گهواره رو هم می خواستن اونا بخرن ک ما زودتر خریدیمش...

خلاصه فردا عصری بابای مهربونم میاد منو از خواب بیدار می کنه که پاشو بریم بازار برات اونا رو بخرماز خود راضی

حالا هی من میگم نمی خواد کالسه دیگه خودم می تونم راه برم کسی قبول نمیکنهشیطان

خلاصه ک با بابایی ام رفتیم و برات خریدن اونارو ...قلب

دستشون درد نکنه...

ایشالا سر فرصت عکسش رو می ذارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)