امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

بعدا عکس

1392/9/20 9:26
نویسنده : مامان جوجه ها
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

 

خوبی عزیز دلم؟

دیشب با مادری رفتم بازار و کلی برات خرید کردم...

هنوز هم یه عالمه چیز دیگه نشون کردم که دوباره برم و بخرم برات نفسم...

فقط می خوام باشه ی مدت دیگه ک تنوع بشه و دلم خرید بخواد

ایشالا امروز فردا ک وقت کنم عکساشو می ذارم اینجا عزیز دلم.

مامان میخواد جمع کنه خریداتو

اما من می خوام همش نگاه کنمش

مامانی هنوز سرما خوردگی ام هم خوب نشده...گلوم خیلی اذیتم می کنه.

بابایی هم خوبه وسرش گرمه کارای خودشه...

دیشب موقع خواب به زور پتو رو تارو سرم کشید و منو اون زیر زندانی کرد و گفت :

گفت همون زیر بمون تا گرم شی و خوب بشی زود

خدایا مواظب همسر و میوه بهشتی قلبم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)