امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

سیزده آبان

1392/9/20 9:18
نویسنده : مامان جوجه ها
213 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهار ماهگی مهمون کوچولوی ما تموم شده

 

 

ایشالا این پنچ ماه باقی مونده هم به سلامتی زودی تموم شه.

تقریبا دو هفته دیگه هم می تونم برم واسه سونوی جنسیت و دیگه بعدش شروع کنم به خرید لوازم و فراهم کردن مقدمات اومدن مهمون کوچولومون

هر چند الان همه واسم جنسیتش رو تعیین کردن...

اکثر هم به این نتیجه رسیدن که یه گل پسر داریم

ذهنم رو پر کرده بودم از ایده های دخترونه !!!!

الان حس می کنم ذهنم از همه چی خالیه

راستی چند روز قبل یکی از همکلاسی هام تو کلاس گفت من ی روش دارم واسه تعییت جنسیت ک همیشه صد در صد درسته و از کتاب طب سنتی ابن سینا اموختم ...

تایم بین دوتا کلاس رفتیم نماز خونه و برام تستش کرد و گفت شک نکن نی نی پسره

از چهارشنبه هم مجلس روضه ای ک دارم شروع میشه...

خیلی حس خوبی دارم اون روزا...خدایا قبول کن

 راستی دیشب دوره بود خونه دوستام و همسری اومد دنبالم و اومدیم خونه...

یه مدت هم به دلیل اینکه حالم خیلی خوب نبوده و

 هم به خاطر ضرر لوازم آرایش واسه نی نی کمتر میکاپ می کنم اما دیروز کلی میکاپ کرده بودم و یه لباس مشکی خوشکل پوشیده بودم...

دیدم همسری داره نگام میکنه و میگه یادش بخیر اون زمونای قدیم که دو نفر بودیم

 همیشه تو خونه خوشکل می کردی و لباسای  خوشکل خوشکل می پوشیدی... 

میگم همش تقصیر خودته که زودی مهمون دعوت کردی

ی قیافه مظلوم میگیره و میگه خودم کردم ک لعنت بر خودم باد !!!

بعد که خنده شیطانی من بلند میشه و همسری با حرص میگه :

اصن خوب کردم!

 وبعد به یاد اون روزا تا اخر شب کلی عشقولی شدیم

 

 

برای همسرم:

چه حس خوبیه بودن با تو و چه شیرینه دلسوزی های گاه و بیگاه تو و لوس کردنای من...

وقتی می خوای تموم چیزای مقوی رو تو ی روز بهم بدی و من هی التماس کنم که تورو خدا واسه امروز بسه و تو بگی حرف نباشه مستبد بداخلاق

بخاطر همه چی ازت ممنونم

به خاطر همه خوبیات و همه درک کردنات تو این روزا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارلا
20 آذر 92 9:21
هررررررررررررررررررررررررررررررچی هست سالم باشه