امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

شش ماهگی

1393/7/23 12:10
نویسنده : مامان جوجه ها
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خوب پسر طلای مامان؟

اخ که فقط خدا می دونه وقتی میام اداره دلم پر می کشه واسه ات واسه نگاه نازت و گرمای بدنت که گرما بخش زندگی مون شدهمحبت

شش ماهگیت مبارک نفسم

 

عاشق تو و شیرین کاریاتم و چه ذوقی می کنم از انجام کوچکترین کاری که جدید باشه...

الان هنوز نمی تونی چهار دست و پا بری اما به شدت تلاش و تکاپو می کنی...و گاهی از اینکه به وسیله دلخواهت نمی رسی دلخور میشی و گریه می کنیسبز

که ما مجبور میشیم یا وسیله رو به شما نزدیک تر کنیم یا یواشکی شما رو از پشت هل بدیمچشمک

و ماکماکان روزی یک یا دوبار باهم تلفن حرف می زنیم و شما با دقت گوش میدی و وقتی تیکه های مورد علاقه ات رو میگم مامانم میگه می خندی و ابرو میندازی بالابغل

همچنان با اعمال شاقه غذا می خوریسبز

و همچنان ماشین سواری رو دوست نداری و بی قراری می کنی تا می شینیم تو ماشینسبز

ی مدتی عاشق چایی بودی و تا می دیدی سر از پا نمی شناختی و تا بهت ی ذره چایی نمیدادم اروم نمی شدی اما الان کلا بی خیال چایی شدی و هیچ توجهی بهش نداریراضی

من توی اتاقم تو خونه پدری ی دیوار عکس داشتم و عکس اونایی که دوستشون داشتم اونجا بود و الان هم همون عکسا هس...وقتی می بریمت رو به روی عکسا و مثلا میگیم خاله جون سریع عکسشا پیدا م یکنی و نگاش می کنی یا وقتی میگیم دایی جون یا هرکس دیگه...

مامان فدای این پسر باهوش بشه ایشالاتشویق

و این هم یه چند تا عکس که فعلا تو گوشی ام داشتم از پسری

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان الیار
23 مهر 93 14:43
امیرعلی جون شش ماهگیت مبارک. همه ی بچه ها ماشین سواری دوست دارن تعجب کردم امیرعلی دوست نداره. الیار عاشق ماشینه وقت گریه فقط تو ماشین اروم می گیره.
مامان خانمی
23 مهر 93 15:46
امیرعلی کوچولو خدا حفظت کنه
نوشین
24 مهر 93 12:49
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
خاله جون
24 مهر 93 21:03
سلام ماشاالله چقدر بزرگ شدی دلم واست یه ذره شده خاله جونم.دعا کن زودتربیام بغلت کنم عزیزم!!!!
خاله جون
24 مهر 93 21:09
سلام عزیزخاله.ماشاالله چقدربزرگ شدی خاله جونم.دعاکن زودتربیام که دلم یه ذره شده بغلت کنم این گلها هم تقدیم به همه خانواده
الهه مامان سلما
26 مهر 93 9:24
هزار ماشالا چقدرم کچلی بهت میاد عزیزم مامانی جای ماهم حسابی بخورش...خییییلی جیگر شده..
مامان نگاری
29 مهر 93 0:26
شش ماهگی امیر علی جون مبارک باشه خوشکله خوشکلا شده ماشالا پیش ماهم بیا خاله جونی
مامان آویسا
3 آبان 93 8:06
عزيز گل پسر بزار ماماني شبها بخوابه گناه داره خوب آفرين پسر خوب شش ماهگيت هم با تاخير مبارك گل پسر
♥مامان مرجان♥
3 آبان 93 12:42
سلام مامان امیر علی جووووون میخاستم از تجربیاتت استفاده کنم شما از چند وقتی امیر علی بهش غذا دادنو شروع کردی؟ نگار 5 ماهشو تموم کرده به نظرت واسش شروع کنم؟ چیا بدم؟
مرجان
5 آبان 93 14:48
مرسی عزیزم از راهنماییت ایشالا همیشه سالم و سلامت باشین