امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

شله زرد نذری

1393/4/30 14:48
نویسنده : مامان جوجه ها
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر نازنینم

الهی من فدای تو و این نگاه جذابت ک الان دراز کشیدی و داری نگام میکنی بشم...

امروز 23ماه رمضونه و من دو روز قبل شله زرد نذری پختم و پخش کردم

چندماه قبل دنیا اومدن شما این نذر رو کردم که روز شهادت امام علی شله زرد بپزم نذر سلامتی تو و سپردمت به صاحب اسمت مامانی...

می دونستم سالم میده به من شمارو...

می خواستم شله هارو بببرم مسجد و بین نمازگزارها توضیح کنم که بابایی اومد و گفت دوستش گفته ما شبای قدر داریم واسه نیازمندا بسته های افطاری درست می کنیم. بابایی گفت اگه دوست داری بده شله هارو ببرم بدم اونا...

خیلی خوشحال شدم و کلی استقبال کردم و بابایی برد دادش به اونا...ایشالا خدا قبول کنه این ناچیز رو....

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مهزاد مامان عرفان
30 تیر 93 16:03
قبول باشه عزیزم . بچه های مرض و بچه های غزه رو هم نیت میکردی که حتما کردی.
مامان الیار
31 تیر 93 10:16
قبول باشه گلم. امیدوارم امام علی همیشه یارو یاور امیرعلی جون باشه
مامان آویسا
31 تیر 93 10:28
عزيزم قبول باشه ان شالله هميشه در پناه امام علي سالم باشه