امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

ختنه پسری تو چهار روزگیش

1393/1/29 3:08
نویسنده : مامان جوجه ها
214 بازدید
اشتراک گذاری

قرار شد همین الان که پسری کوچیکه واسه اینکه هم زودی خوب شه و هم کمتر اذیت شه و هم خیال ما جمع شه از این بایت همین روزا ببریم و ختنه کنیمش

بابایی هم تصمیم گرفته بود پسری شو عقیقه کنه واسه سلامتی اش که ایشالا از هر گزندی در امان باشه

و خواستیم این دو تا باهم باشه...

واسه همین تصمیم گرفتیم چهارمین روز تولدش این کار رو انجام بدیم و دو شب بعد هم مهمونی بگیریم...

از ظهری هر موقع بهت نگاه میکردم گریه ام می گرفت به خاطر دردی که قراره بکشی...

ی ساعت  قبل رفتن روی تخت دراز کشیده بودم و شماهم اروم کنارم خواب بودی که بابایی  هم به جمعمون اضافه شد...

تموم حواسم به تو بود نفسکم...داشتم اشک می ریختم و قربون صدقه ات می رفتم که دیدمم بابایی هم داره پا به پای من اشک می ریزه...

با مامانم و بابایی رفتیم دکتر.خیلی حالم بد بود و نمی خواستن منو ببرن اما اگه می موندم خونه دق می کردم عزیزم

اما اقای دکتر منو بابایی رو راه نداد تو اتاقش و ما بیرون اتاق دعا م یخوندیم واسه اینکه اذیت نشی و گریه می کردیم

بابایی بی صدا اشکاش می اومد و من با صدا اما خدارو شکر شما خیلی کم گریه کردی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

علم روز
28 فروردین 93 14:29
با سلام وبلاگتون قشنگ بود خوشحال می شم اگر از بخش کودکان سایت من هم دیدن کنید http://elmeroz.com
مامان عرفان
28 فروردین 93 14:58
مباركه عزيزم مسلمون شدنت.
مامانه سوگند
29 فروردین 93 16:51
مبارک باشه
مامان هستی
29 فروردین 93 22:02
مبارکه امیرعلی کوچولو یکم صبوری کنی چندروزدیگه خوب میشی مامانی شماهم غصه نخور امیرجون بزرگ میشه یادت میره هستی میگه با اجازه امیرعلی من لینکت کردم
مامان خانمی
30 فروردین 93 11:46
سلام عزیز دلم ببخش که دیر اومدم این روزا نمیتونستم به وب سر بزنم باید زودتر میومدم و تبریک میگفتم. مبارکت باشه عزیزم ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه امیرعلی خاله ایشالله همیشه در پناه صاحب اسمش باشه.
یاسی
30 فروردین 93 12:42
سسسسسسسسسلام دوست مهربونم وای مبارک باشه عزیزم ایشالا سالم وصالح در پناه خدا و زیر سایه شما باشه عززیییززک دلم منم هوس بچه کردم اما زود اسم پسرتو نگفتیا راستی خاله ی خوبی بودم همه پستهات و خوندم یعنی از 5 ماهگیت نبودنامو جبران کردم
مامان جوجه ها
پاسخ
مرسی خاله جون ایشالا به زودی نی نی شما و عمو هومن
مامانه سوگند
30 فروردین 93 13:58
روزت مبارک گلم امیر علی رو ببوس
مامانه سوگند
1 اردیبهشت 93 15:35
سلام خانمی ممنون که به من سر زدی من شما رو خیلی وقت که لینک کردم با اسم مامانی منتظر نی نی و نی نی جونش حالا می خوام اسم و عوض کنم پیشنهادت چیه به من خبر بده ممنون
سها
2 اردیبهشت 93 8:00
سلام. مبارک باشه عزیزم
مامان شازده پاشا
4 اردیبهشت 93 11:52
مبارک باشه عزیزم ...نگران نباش زوده زودخوب میشه .....تازه این اول راه مادرشدنه عزیزم