امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

مهمونمون اومد

1393/1/26 13:26
نویسنده : مامان جوجه ها
333 بازدید
اشتراک گذاری

مهمون کوچولوی قلبم شنبه 23 فروردین ماه صبح ساعت نه و نیم صبح اومد کنار مامان و باباش قلب

خدایا هزار مرتبه شکرتقلب

واسه همه مامانا دعا کردم مخصوصا مامان خانومی وسپیده جون...

همه مامانایی که نی نی تو راه دارن و همه اونایی که منتظر نی نی اند. ایشالا ی نی نی سالم و صالح نصیب همه بشه...

 این هم عکس نی نی توی بیمارستان...

 

 

این هم واسه روز دوم تولدشه...

پسندها (2)

نظرات (16)

مامان کوثر
26 فروردین 93 13:04
مبارکههههههههههههه
مامان هستی
26 فروردین 93 21:00
مبارکه عزیزم ایشاالله زیرسایه پدرومادرش بزرگ بشه. چقدرم بانمکه خدا حفظش کنه اینم یه بوس واسه نی نی کوچولو
مامان عرفان
26 فروردین 93 23:53
سلام تبريك تبريك تبريك. ماشالله ماشالله ماشالله. چه پسري. چه صورتي چه مويي عجب قدي. خدايا از چشم بد حفظش كن
مامان جونم (سوگند من)
27 فروردین 93 0:28
وای خدای من مبارکت باشه عزیزم چقدر معصوم و ناز
باران -محسن
27 فروردین 93 0:55
سلام عزیزمممممم مبارکه گلم چه پسر خوشگل و بامزه ای،خدا حفظش کنه چقدرم مو داره ماشالا فکر نمی‌کردم به این زودی آپ کنی،گفتم اگه سزارین کنی به این زودی نمیتونی بیای درد داری!!!الان خوبی؟تو یه فرصت مناسب بیا خاطرات زایمانت را بگو واسمون
سپیده
27 فروردین 93 6:41
ماشالله . هزار ماشالله. مبارک باشه. بخدا تا دیدمش هزار بار خدا رو شکر کردم. عزیز خاله. الان سیسمونی رو می زارم
مامان شایان
27 فروردین 93 8:20
عزیزم مبارکه امیدواریم با اومدن این فرشته کوچولوی تازه به زمین اومده ، زندگی‌تان سرشار از سلامتی ، برکت ، شادی گردد.بازم تبریک
مامان شایان
27 فروردین 93 14:18
عزیزم مبارک باشه امیدوارم با اومدن این فرشته کوچولو به زندگیتون زندگیتون پر خیر و برکت و سلامت باشه و قدمش برات خیر باشه.بازم تبریک خیلی ذوق کردم عکس نی نی تو دیدم گفتم برات پیام بذارم
mahtab
27 فروردین 93 15:54
چشمتون روشن ايشالا هميشه سالم باشه
ارلا
27 فروردین 93 20:53
خصوصی چک کن
ارلا
27 فروردین 93 20:54
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید
ارلا
27 فروردین 93 20:54
قدم نو رسیده مبارک انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد
ارلا
29 فروردین 93 11:29
اینم هدیه من http://www.niniweblog.com/upl/yagot1000/13978043258.jpg?10 ببوسش امیر علی
sara
1 اردیبهشت 93 12:19
azizammmmmmmmmmmm ,koli maman shodaneto tabrik migam ,ishala gol pesaret sahihi salem dar kenare mamn va babye golesh bozorg beshe ,bazam mobarakkkkkkkk
مامان عرفان
13 اردیبهشت 93 18:23
سلام ماماني پسر منم يك هفته بعد از پسر تو بدنيا اومد روز مادر هم اومد و بيست روز زودتر اومد. عرفان يخورده ريزه هست ولي الحمدلله ارومه. اميرعلي تو هم خيلي ماهه. خيلي قشنگ بوده حس مادري. خيلي دوست دارم پسرمو. خدا همه ني ني ها رو براي مادراشون حفظ كنه.
مامان جوجه ها
پاسخ
خوشحالم که عرفان جون صحیح و سالم اومد. عزیزم مهم سالم بودنشه ریز و درشتی ریاد مهم نیست. ایشالا رنده و سالم باشن همه نی نی ها
مامان لیلا
27 اردیبهشت 93 20:17
عزیزززززززززززم خیلی نانازی .لینکت میکنم تا بیشتر در ارتباط باشیم