امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

اولین خرابکاری شما+ اولین حموم دو نفری

1393/4/17 8:43
نویسنده : مامان جوجه ها
307 بازدید
اشتراک گذاری

چه سلامی چه علیکی؟

واقعا ازت انتظار نداشتم مامانیشاکی

پوشکتو عوض کردم و به قول بابایی گفتم  ی حالی بهت بدم و زودی پوشکت نکنم...

 رفتم مسواک زدم و برگشتم با چنان صحنه ای مواجه شدم که نگووووووووووووووتعجبگریه

داشتم واقعا عصبانی نگاه به خودت و هنری که زدی بودی می کردم که دیدم بسیار بسیار غضبناک داری نگام می کنیخجالت

ببخشیدا مامان جون نکنه من تو اتاق شما کاری کردم؟شیطان

خلاصه که بردمت حموم!!!!!

تنها!!!!!!!!

همه وسایل مورد نیاز رو گذاشتم دم دستم و شروع کردم به شستنت...

و یک کلمه هم تو حموم با هم حرف نزدیم چون همش داشتم واست سوره می خوندم و ایه الکرسی ک موقع لباس پوشیدنت که دست تنهام سرما نخوری ی وقت یا گوش درد نگیری خدای نکرده...

ولی خودمونیم مامانی چه همه سوره بلد بودم و خبر نداشتمچشمک

خدارو صد هزار مرتبه شکر من همیشه محض احتیاط ی پتوی مسافرتی زیرت پهن دارم و بعد هم ی تشکچه تعویض...

اما بازم شما حق نداشتی تا همین حد هم گند بزنی ب زندگیمعصبانی

کلافه ام مامانیغمناک

فقط بچه ام فقط سرما نخوره خدای مهربون...

حموم دو نفری هم خیلی سخت نبود

در ضمن نبینم دوباره اونجوری نگام کنی آقا پسربغل


 

پسندها (2)

نظرات (6)

نردبان ورسالدر
17 تیر 93 9:00
سلام بدینوسیله به اطلاع شما می رسانیم که نردبان تاشو همه کاره ورسالدر در سایزهای مختلف رسید. فروش مستقیم اینترنتی از شرکت وارد کننده با گارانتی معتبر شرکتی تحویل در محل امکان پذیر است
مامان الیار
17 تیر 93 11:53
ناراحت نشو مامانی. فدایه سرشون. قربونشون برم هر کاری می کنن واسمون عزیزن
مهزاد مامان عرفان
17 تیر 93 23:45
سلام مامانی. ای بابا عرفان که کار هر روزشه تقریبا. اما بعدش می خنده
مامان آویسا
19 تیر 93 8:05
اي شيطون بلا حسابي مامانو غافلگير كرديا تا باشه از اين شيطوني ها باشه
الهه مامان سلما
25 تیر 93 18:17
آخی... من از ۱۶ روزگی سلما رو تنها میبردم حموم، دلم تنگ شد واسه اون روزااا خیلی روزای خوب و برگشت ناپذیری، گوارای وجود..
ارلا خانوم
30 تیر 93 15:18
حالا قبول شدی امتحانتونو