امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

سیب و کیم!

1393/2/30 1:23
نویسنده : مامان جوجه ها
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازنینمممممممممممممم

خیلی خوشحالم که تورو دارم عشق من.

فقط اومدم یه چیزی رو ثبت کنم و برم

این که شما این دو تا خوردنی رو قبل چهل روزگیت تست کردی و بسیار هم خوشت اومد! تعجب

دوباره امشب که سیب خوردی گفتم بیام بنویسمش...محبت

یه چندروزه می خوام چند تا عکس خوشکل بگیرم ازت توی خونه اما وقت نمی کنم. می خواستم ببرمت آتلیه اما پشیمون شدم

دیدم شما خیلی کوچیکی و آتلیه بردن خیلی جالب نیست...بوس

حالا خودم یه ایده هایی دارم بذاررررررررررررررررررررچشمک

فعلا این چندتا عکست رو ببین نفسکم

 

الهی فدای این لبای نازت بشمممممممم من

 

کی میشه مامانی ایشالا بزرگ شی و بتونم بدون اینکه بیارمت کنار بخاری لباس آستین کوتاه تنت کنممحبت

هرازگاهی دلم تنگ میشه واسه این قیافه ات. بی کلاه یا روسری و با آستین کوتاه... مثل یک مرد البته نه با پستونک مرد کوچک منبوس

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان خانمی
31 اردیبهشت 93 12:38
خدا حفظت کنه وروجک کوچولو
مامان هستی
2 خرداد 93 18:14
ماشاالله واسه خودت مردی شدی جیگرم چقدربا پستونک بامزه میشی.راستی مامانی هواخیلی گرم شده توی هوای معمولی اتاق یه لباس واسه بچه ها کافیه زیاد لباس تنش نکن ممکنه گرمازده بشه انوقت خدایی نکرده مریض میشه.پسرگلتو یه عالمه ببووووووس
مامان نیلو
3 خرداد 93 10:48
جوووووووووووووون دلم خاله جونی
مامان عرفان
5 خرداد 93 9:48
سلام گل پسري. جيگر خاله. مزه ك عزيزم خيلي خوبه. عرفانم هندونه و بستني و شيريني خرما رو مزه كرده و خيلي هم دوست داره. ماشالله به ني ني هاي ما.
سمیرا مامان آنیسا
17 خرداد 93 1:23
عزیزه دلم چه فرشته کوچولوی خوشگلی ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه خوشگلوووووووووو مثل ماه میمونه