امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

یک ماهگی پسرکم

1393/2/25 13:12
نویسنده : مامان جوجه ها
436 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هزاران هزار بار شکرت این فرشته آسمانی و موهبت الهی که به ما ارزانی داشتیآرام

دیروز پسرک نازنینم یک ماهه شد به لطف خدای مهربونمحبت

دقیقا روز ولادت آقا امیرالمومنین.

پسر نازنینم فقط خدا خبر داره وقتی کنارمی چقدر سرشارم از احساسات خوب و ناب مادرانه و عاشقانهمحبت

اینجاست که با تموم وجودم از خدا می خوام لذت مادر شدن رو به همه زنا بچشاند ان شاالله

مخصوصا اونایی ک اطرافمون هستن و من می شناسم...

وقتی بهت شیر میدم چه حس غروری دارم مامانیبغل

و وقتی مثل دیشب شما بی تابی می کنی مامان چه حالی میشهسبزخطا

راستی بابایی مهربون پسرم هم واسه نفسک یه "حرز چهارده معصوم" خریده که ایشالا همیشه مواظب پسرم باشه

 

پسرم یک ماهگیت مبارک

 

مامانی امروز صبح که داشتم نماز می خوندم یاد روز و شبایی افتادم که شما تو دلم بودی محبت  و با هم نماز می خوندیم مامانی با مشقتخندونک

چه روزای خوبی بوداااااااااااااااا

هم شیرین و هم پر استرسچشمک

روزایی که فقط مال من بودی هرجا می رفتم باهام می اومدی عشق منبوس

نمیدونی چقدر دلتنگت میشم وقتی مثل امروز و فردا صبح یه چند ساعتی کنار پسرکم نیستم

اما مدام سر کلاس عکسای نازت رو می بینم و دلم غش میره واسه نازنینمبغلمحبتبوس

پسندها (7)

نظرات (10)

مامان آویسا
24 اردیبهشت 93 9:41
يك ماهگيش مبارك مرد كوچك ما
مامان عرفان
24 اردیبهشت 93 13:07
عزيزم مباركه يك متهگي. ماماني پسرت چقدر وزنش شده؟ شير خودتو ميخوره؟ من 31 ام ميخوام وزن كم ببينم به شيرخشك نياز نداره؟
مامان خانمی
25 اردیبهشت 93 11:17
انشالله همیشه سرشار از احساسات خوب باشید
الهام مامان امیر علی جون
25 اردیبهشت 93 13:03
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
محمد
25 اردیبهشت 93 13:35
خواهر زادمو ببوس ازطرف دايش
مامان جونم(سوگند من)
25 اردیبهشت 93 17:26
مبارکه
الهه مامان سلما
27 اردیبهشت 93 18:00
مبارک باشه گل پسر... آخی، مامانی چشم رو هم بذاری میشه یکساله... راستی درس میخونی؟ یعنی با اون شکمت ! این ترمم رفتی، ای ول بابا؟! منم توی بارداریم ارشد قبول شدم، مرخصی گرفتم...
یاسی
28 اردیبهشت 93 21:01
آخی عزیززززززز دلم.. یک ماهگیش مبارک
مامان نیلو
3 خرداد 93 10:48
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــه ، ایشالا 120 ساله شی امیر علی جونم
مامان عرفان
5 خرداد 93 9:52
عزيزم راست ميگي. گاهي باورم نميشه كه موجودي به اين عظمت توي دلم بوده و براي اون روزا دلم تنگ ميشه اما همينكه كنارم مي بينم كلي خدا رو شكر مي كنم كه صحيح و سالم كنارمه.يكماهگي عرفان 31 ارديبهشت بود و زياد با اميرعلي فرقي نداره. يعني زرنگي كرد وخودشو رسوند بهش . برعكس علي كوچولو كه صبوري كرد و خودشو اول خرداد انداخت در حاليكه باهم هم سن بودن و هردو كانديد روز پدر بودن. عرفان روز مادر بدنيا اومد و علي اول خرداد.