امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

عجب باشکوه است عشق...

1393/2/13 1:14
نویسنده : مامان جوجه ها
359 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس خوبیه مادر شدن و مادر کودک زیبایی چون تو شدن...

مامانی پسرکم عشق منی و تموم دنیای من.دنیایی که با اومدنت هزاران بار زیباتر شده عشق کوچک من!

ی وقتایی که دارم قربون صدقه ات میرم می بینم بابایی میاد کنارمون و با عشق نگامون می کنه

من: عشق منی.مونس منی همدم منی پسرکمبغل

شما:عینک

بابایی:غمگین پس من چی ام؟!!؟!؟

 

من:شیطان حسودی به پسرک؟!!؟!؟!؟!؟!؟تعجب

شما:سکوت

بابایی:خجالت

 

یه وقتایی با اینکه کلی کار دارم اما دلم نمی خواد ازت جدا شم شما خابی و من کنار گهواره ات میشینم و اروم اروم قربون صدقه ات می رم و برات دعاهای خوب می کنم

خدایا مواظبش باش

ایشالا همیشه سالم باشی پسرم

محبت

درد و بلات به جون مامانی

و با تموم وجو میگم:

خدایا

از عمر من انچه هست برجای

برگیر و به عمر نی نی افزایمحبت

 

حالا چندتا عکس از گل پسرم:

 

عاشق وقتایی ام که اینجوری عمیق و اروم می خوابی عزیزم

اینم وقتایی هست ک میشینم و کلی باهات حرف می زنم و شما دقیق گوش میدی بهم مثل الان

 

اینج هم حاضر شدیم تا باهم بریم خونه دوست مامانی

 

و این هم نی نی خاله آسیه که هفته دیگه دوماهه میشه.

 

حدا حفظتون کنه مامانی

پسندها (2)

نظرات (15)

مامان مهدیه
13 اردیبهشت 93 2:01
سلام دوقلوهای من سارا و ثنازنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان خانمی
13 اردیبهشت 93 7:34
سلام عزیزم وااااااای تو همین چند روز چه عروسکی شده واسه خودش این وروجک خدایا به من یه گل پسری ناز مثل امیر علی بده لطفا
مامان جوجه ها
پاسخ
ایشالا خدا ی گل پسر کاکل به سر و صحیح و سالم بهت بده عزیزم
سپیده
13 اردیبهشت 93 8:14
سلام عزیزم. خوبی ؟ قربون نی نی برم. خانمی کم سر نزدن منو بزار به حساب اثاث کشی و اینکه اماده بشم برای شروع دوباره کارم
شکرانه
13 اردیبهشت 93 8:32
سلام عزیزم .بهت صمیمانه تبریک میگم و برای جفتتون آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم .خوشحالم که یک مرحله دیگر از زندگی رو به لطف خدا به خیریو خوشی سپری کردی .ان شاء الله دامادی امیر علی جون .
مامان جوجه ها
پاسخ
سلام ممنونم دوست عزیز و مهربونم
مامان آویسا
13 اردیبهشت 93 10:47
هميشه خوابيدن بچه ها نازه اي قربونش ماشالله خوش تيپ
ارلا جون
13 اردیبهشت 93 20:36
خوشکل من جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
سپیده
13 اردیبهشت 93 22:27
وای خیلی سخته درس خوندن با بچه. البته الان هنوزم راحتی . وقتی به گاگوله کردن افتاد دیگه نمی تونی کتابی روی زمین بزاری
الهه مامان سلما
14 اردیبهشت 93 16:29
هزار ماشاالله.. پسر ب این خوش تیپی، تو بزرگ بشی، چی میشی وروجک.. مامانی، هر روز براش صدقه فراموش نشه... مواظب هم باشید...
sraa
14 اردیبهشت 93 16:55
.azize delam mashala bara khodesh dare mardi mishe .khodabarat hefzesh kone webamam be nazram ghamgin nist matnai ke do0st daramo miam mizaram ,vali chashm dg shadesh mikonam
صبا
15 اردیبهشت 93 11:37
سلام مامان امیر علی خوبی؟ تو این چند وقت که من نبودم واسه خودت ی پا مامان شدی ها. چه پسر خوشگلی داری. دوستون دارم. همه پست های اینجا رو خوندم. می خوام ازت در مورد زایمانت بپرسم و درد داشتن و یا نداشتن و .... که بعدا سر فرصت همه این کارا رو می کنم. خوشحالم که به لذت زیبای مادر شدن رسیدی
عطی
15 اردیبهشت 93 19:28
سلام . پسرت نازه ماشاالله . هر روزم نازتر می شن. خدا حفظش کنه . به منم سر بزن
nazi
16 اردیبهشت 93 12:57
سلام عزیزم مبارکت باشه گلم ، چه پسر نازی داری ، دوست خوبم برام دعا کن
مامان باران
18 اردیبهشت 93 14:10
سلام عزیزم خدا حفظ کنه این پسر خوشگلمونا من و همسری هم از الان فکر میکنیم هردومون به بچمون حسودی میکنیم و قول دادیم مراعات کنیم! خاطرات زایمان را هم خونم ...خدا را شکر زایمان خوبی داشتی و زیاد اذیت نشدی!یادمه گفتی خودت میخوای سزارین بشی! ولی من بیشتر به طبیعی فکر میکنم با اینکه خیلی میترسم!!
زی زی بانو
19 اردیبهشت 93 17:53
جیگرررررررررررررررررررررشو
ناهید
20 اردیبهشت 93 9:49
تبریک میگم عزیزم....خداحفظش کنه .... گلم دوست داری فرشته ات درآینده هم هنرمندبشه وشایدستاره هنری هم بشه ...البته اگه از الان شروع کنی ...؟ میدونی دراین شرایط بهترین نعمت برای بچه صدای دلنشین موسیقی اصیل همراه با صدای مادره؟؟/ اگه وقتی برای یادگیری تعیین کنی بهترین ساز هم الان برای شما سه تاره و میتونی در کنار فرشته ات تمرین کنی و هم او خوب از صدای ملایم سه تارت لذت میبره وهم شما هدفمند وقت خودتونو صرف میکنی.... من خصوصی و کاملا"به شیوه آسان و تضمینی یاد میدم...