امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

دوراهی انتخاب اسم...

1393/12/9 7:57
نویسنده : مامان جوجه ها
677 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه به معنی گل لطیف و خوشبومحبت

حانیه به معنی مهربان و دلسوز از القاب حضرت زهرامحبت

حلما به معنی صبور و از القاب حضرت زینبمحبتمحبت

که بین این سه تا موندیم کدوم رو واسه نی نی مون بذاریمخطا

البته همسری زیاد با حلما موافق نیست...غمگین

قرار بود از بین اینا به تفاهم برسیم که از دیروز مامانم میگم اصلا الهه

مامانم همون گزینه آخر رو انتخاب کرده که هیچکدام بودهخندونک

خوشحال میشم شما هم نظرتون رو بگید از بین این چهارتاراضی

راستی هفته قبل دکتر بودم و تاریخ اومدن نی نی رو از 15 فروردین به 23 اسفند تغییر دادعینکسکوت

و من از این بابت خیلی خوشحال و شادمانم.

خدایا خیلی شکرتزیبا

 

اینم جدید ترین عکس گل پسرم

که از دیروز داره راه میره کم کم

خونه خودمون که هستیم و وقتایی که تو حال خودشه ی مسیر طولانی رو آروم آروم میره اما خونه مامانم از ذوقی که تند برسه به مقصد سه قدم که میره سریع میشینه و میزنه به همون چهاردست و پای خودش...

اولین مسیر طولانی رو در ده ماه و 14روزگیت رفتی شاه پسرمحبتبوس

الهی مامانش فداش بشه که با این که شش تا دندون خوشکل و نزا داره اما تو عکسا فقط دوتاش معلومه...

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان الیار
9 اسفند 93 8:59
خانومی من اسم حلما رو دوست دارم ولی با اون اسم هم همسرتون موافق نیست. ریحانه هم قشنگه. منیره جون خیلی خوشحال شدم که به این زودی دخملتو بدنیا میاری. امیدوارم براحتی و صحیح و سالم دخترتو در اغوش بگیری عزیزم
مامانی غزل جون
9 اسفند 93 9:28
سلام عزیزم شوک شدم انگار نی نی تو راهی داری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! چه زود وای خدای من تصورش برام وحشتناکه آخه چه زووووووود؟!!!!! ایشالله قدمش پر خیر و برکت باشه ایشالله سالم باشه منم حلما رو میپسندم....
مامان جوجه ها
پاسخ
یعنی بعد نه ماه هنوز دوستم ندونست من نی نی تو راه دارم!؟!؟!؟!؟ چرا وحشتناک خانومی؟ هدیه خداست و من با جون و دل دوستش دارم
مامان ندا
9 اسفند 93 10:56
عزیزم من حانیه رو خیلی دوست دارم
مينا مامان اميرعلي
9 اسفند 93 17:33
دوست خوبم از اينكه تا چند روز ديگه صاحب ني ني ميشي خوشحالم و اميدوارم ني ني خوشگل و سالمت رو زودتر بغل كني... من خودم از اگه خدا بخواد و صاحب دختر بشم يا ريحانه ميذارم يا محدثه... اميرعلي زرنگ و شيطون رو از طرف من ببوس
الهه مامان سلما
9 اسفند 93 23:50
ای جونم ب امیرعلی عزیزم که راه افتاده...هورااا حالا میخاد کلی کمکت کنه و برا اجی کوچولوش پوشک بیاره همممه ی اسمایی که انتخاب کردید قشنگن...هرچی که خودت تصمیم گرفتی بذار عزیزم. انشالا که باباش هم راضی باشه..اما از بین اسامی من ریحانه رو دوست دارم...حس خوبی داره..یاداور رایحه ی بهشته... خوشبحالتون نی نی پس داره میاد..انشالا بسلامتی برات ارزو میکنم بهترین روز برات باشه..پس تاتولد یکسالگی داداشی..اجی گلی هم میرسه انشالا..مواظب خودت باش عزیزم..دست مهربون خدا بالای سرت...دعامون کن.
زینب فتوحی
10 اسفند 93 8:23
سلام به نظر من حلما PINK-PEN@LIVE.COM این ادرس ایمیلم عکس ها رو بفرست
مامانی غزل جون
10 اسفند 93 14:55
سلام گلم من شرمنده همه دوست هام هستم که اصلا فرصت نمیکنم بهشون سر بزنم ایشالله قدمش مبارکت باشه منظورم اینه که با یه بچه یه ساله و یه نی نی تازه رسیده چه راه سختی در پیش داری گلم داده خدا شکر خدا موفق باشی عزیزم
مامان خانمی
10 اسفند 93 20:33
به نظر منم ریحانه خیلی قشنگه گلم
مهزاد مامان عرفان
13 اسفند 93 13:13
سلام عزیزم من ریحانه خیلی دوست میدارم.
مامان مبینا
14 اسفند 93 17:19
سلاااااااااااااااااام دوستم من ریحانه رومیپسندم ایشالله نی نی بسلامتی دنیا بیاد عزیزم
محمد
19 اسفند 93 9:51
سلام نایسر دایسر اصلی کیفیت اعلا فقط 37000 تومان بجای 52000 تومان آب پاش ایزی جت فقط 22000 تومان بجای 29000 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره به ماهم سر بزن.
مامان طیبه
19 اسفند 93 16:17
سلام گلم ایشالله که دخترت صحیح وسالم بدنیا بیاد ودر آغوشش بگیری. امیرعلی جون ماشالله چه بزرگ شده از طرف من ببوسش
مامانی
18 فروردین 94 10:48
سلام من ریحانه رو خیلی دوست دارم ریحانه زهرا هم قشنگه