امیرعلی جونمامیرعلی جونم، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
باهم بودنمونباهم بودنمون، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره
حانیه جونمحانیه جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عمارت با شکوه عشق را پسرم ساخت

بی بهانه برای پسرکم

1393/10/7 7:55
نویسنده : مامان جوجه ها
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من.جون منی شازده پسربوس

امیدوارم این دو هفته ای که در پیش داریم پسر خوبی باشی تا مامانی بتونه این ترم آخری درساشو خوب بخونه و دیگه همه مون راحت شیم....راضی

از ترم بعد هم سه نفری بریم دنبال نوشتن پایان نامهچشمک

علاقه بسیار زیادی به کتاب و خودکار داری در صورتی که اگه در یه خودکارو ببندم و بهت بدم شاید مدتها باهاش سرگرم باشی نویسنده مامان...بغل

و احسنت به این هوش و زکاوت که فرق کتاب داستان و کتاب مامانی رو سه سوته فهمیدی و نشد سرتو گول بمالم شیطان

کتاب قصه خودتا دادم دستت یه نگاه گذرا انداختی و انداختیششیطانخندونک

غذا خوردنت خیلی بهتر شده و علاقه زیادی به غذای ما داری و با اشتهای زیادی می خوری اما من کماکان مقاومت می کنم و واسه شما جدا غذا می پزم

علاقه زیادی به ماست داری و هر روز ظهر باید یه پیاله ماست بخوری حتمازیبا

اب هویچ رو نیز دوست داری مثل مامانیعینک

به بیسکوییت مادر هیچ علاقه ای نداری در حالی که توی هفت ماهگی که می دادم دست خودت و دوتاشو گاز می زدی و می خوردی اما دکتر گفت هنوز زوده و من یه 40روزی دست نگه داشتم و الان شما هیچ علاقه ای بهش نداریغمگین

نون سنگک تازه هم که خوراک مورد علاقه پسری شده و نون های تنوری محلی که مامان حاجی بهمون میده...

دو سری شده که میریم حموم و شما کلی حال می کنی با اب بازی کردنت طوری که وقتی میایم بیرون میگم مامانی ابــَ کو؟ سریع برمی گردی و به حموم نگاه می کنی با چنان ذوقی که شیطونه میگه دوباره ببرمت اب بازیمحبت

خودت رو چهاردست و پا می کنی اما هنوز بیش ازدو سه قدم نمی تونی بری...وقتایی که عجله داری یا ذوق چیزی رو می زنی به همون سینه خیز خودت و به سرعت نور می رسی بهشبوس

اینم جدید ترین عکس پسری که دیشب گرفتم

اینجا هم پسری داره ی مورچه رو تعقیب می کنه

گاهی هم سعی می کنه بگیره که مورچه کوچولو تو دستای کوچولوی فرشته کوچولوی من جا نمیشه....

اما ناگهان توجهش به یه چیز دیگه جلب میشه و میره سمت اون

ببینم چقد دیگه راه مونده.......؟

دیگه دارم میرسم

و پسرک به سوژه مورد نظر که گوشی مامانی بود رسید...

اینم مدل خواب جدید امیر علی جون تو مواقعی که یه خواب آروم و عمیق داره

قربون این خنده از ته دلی بره مامانت نفس مامان

این هم دوتا عکس از شب یلدای پسرم و پسر عموش محمدصدرا که هفت ماه از امیرعلی بزرگتره تو خونه مامان حاجی...

و اینجا که جفتشون رو پاهای کیمیا و مبینا خواهر دوقلوی محمد صدرا هستن

اینجاهم خونه بابا حاجی هست (بابای بابایی) که خیلی پسری رو دوست دارن اما پسرک همیشه نصف تایمی که خونه شونیم رو غریبی می کنه و تازه این اخری ها یخش باز میشه...

مامانی یادت نره قول دادی این دو هفته پسر خوبی باشیا....

قربون پسرک بسیجی ام برم.ایشالا همیشه تو خط رهبری باشی جیگری

شما الان هشت ماه و چهارده روز سن داری نفس طلام.

 

برای مخاطب خاص:

آهای اونایی که میان و می خونن و نظر نمیدین....

کارتون خیلی زشتهسکوت

دوخط واسه بچه ام یادگاری نمی ذارین...شیطان

کسایی مثل فرشته جون و فاطمه جون و مریم جون و سمیراااااااااا جون

و نی نی اش و بقیه هاااااا

 

پسندها (8)

نظرات (26)

مامان پارسا
7 دی 93 10:05
سلام دوست عزیز، پسر نازی دارید خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مریم مامان آیدین
7 دی 93 13:00
ماشالا چه بزرگ شده این امیر علی گلمون و چه شیرین میخنده و هزار ماشالا خیلی هم از همسن هاش جلوست....آیدین من تازه 8 ماهگی سینه خیز شد و 9 ماهگی دندون دراورد خدا حفطش کنه دوستم
الهه مامان سلما
7 دی 93 16:08
سلام امیرعلی عزیزم هزار ماشالا..ب چاردستو پارفتنت مردی شدی واسه خودت... ب مامانی کمک کن تا امتحاناشو بخوبی بده..افرین پسمل خوچمزه
مامان خانمی
7 دی 93 23:40
سلام عزیزم من همیشه به وبت سر میزنم اما چون با گوشی میام نظر گذاشتن برام سخته اما اینجور که شما نوشتی تو رودربایستی گیر کردم خواهر
مامان جوجه ها
پاسخ
هدف هم همین بود خواهر
مامان الیار
8 دی 93 9:33
افرین به امیرعلی جون که اینقدر زرنگ و باهوشه. عزیزم قربون خنده هات که اینطور ناز می خندی. راستی مامانی برام پیغام گذاشته بودین منظورتون رو متوجه نشدم.
مامان الیار
8 دی 93 13:53
همون پیغامی که گفتین با الیار تشریف بیارین؟ منظورتون کجا بود؟ وبلاگتون رو می گفتین؟
خاله جون
8 دی 93 23:23
سلام خوشکل خاله ماشاالله چقدر خوشکل شدی خاله جون.دلم واست تنگ شده انشاالله دوهفته دیگه میبینم گلم
مامان الیار
9 دی 93 8:37
ببخشید متوجه نشده بودم گلم.شرمنده
♥مامان مرجان♥
9 دی 93 9:43
ماشالا به گل پسر باهوش براش اسپند دود کن عزیزم ایشالا که امتحانات رو باخوبی سپری کنی عزیرم آخه جیگرم تو خودت مورچه ای دنبال مورچه میکنی
♥مامان مرجان♥
9 دی 93 9:45
راستی عزیزم حال علیرضا کوچولو بهتر شد؟
کوثر
9 دی 93 15:31
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
ماناز
10 دی 93 8:00
سلام دوست عزیز راستش از قسمت پرسش وپاسخ به وبتان امدم پسر من هم با فاصله 3روزه همسن گل پسر شماست البته من در وبم بیشتر از خاطرات دخترم مینویسم وهنوز شیرین کاری های پسری وارد وب نشده است.خوشحال میشوم به وب من هم بیایید.
مریمـ بـآنو :)
10 دی 93 18:13
انشالا زنده باشه این گل پسر
مهزاد مامان عرفان
10 دی 93 19:41
سلام عزیزم ماشالله به امیرعلی. عزیزم گفته بودی که عرفان پیش کی می مونه که حدود 6 و نیم صب شیر خودمو میدم میزارم بخوابه و 7 که صبحانه میخورم میبرش لایپتو طبقه پاییین و میذارمخونه مامانم و تا خونه بیام ساعت 3 یا 4 شده. عزیزم هزارماشالله به امیرعلی . اما دیگه اون وقت ازاد رو ندارم تند تند بیام وبلاگ و برای عرفان هم خوب رای جمع نکردم. میخوام فردا به همه بخشا اطلاعیه بدم ببینم چقدر براش رای جمع میشه
مامان نی نی
11 دی 93 12:04
سلام.وبلاگ قشنگی دارید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم تو جشنواره عکس شرکت کرده، اگه امکان داره برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
نگین
13 دی 93 12:56
سلام دوست خوب و عزیزمممممممم دلم واست تنگ شده بود قربون امیر علی جون برم چه مردی شده ماشالا...چقدر زود میگذره ها!! عکساشم خیلی قشنگ بود ...بی نهایت در انتظارم تا بتونم این روزهای زیبا را در کنار پسرم تجربه کنم.تو دل آدما اب میکنی که
مامان زهرا
13 دی 93 22:21
سلام عزیزم خدا گل پسرتو حفظ کنه ماشااله خیلی نازه
سمیرا
16 دی 93 9:34
سلامممممممممم مامی امیر علی توچولو همگی خوبین؟ هزار هزار ماشالله به این گل پسر باهوشت ایشالله که زیر سایه شما پدر و مادر مهربون صد ساله بشه و ایشالله با بدنیا اومدن دخمل نازت کلبه عشقتون گرمتر بشه. واااااااااااااااااای که من امروز چقد مهربون شدم . . . . راستی تو چرا درس خوندنو از پسرت یاد نمیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟/ هان؟؟؟؟؟؟؟
مامان آویسا
20 دی 93 8:43
عزيزم قربون گل پسرمون كه كلي بزرگ شده ماشالله درس خون هم كه هست حتما برعكس مامانش عزيزم خودت خوبي سرحالي جنسيت ني ني معلوم شد؟
مينا مامان اميرعلي
21 دی 93 22:45
اي جووووونم ........ تو هم مثل من درگير درسي ديگه ولي ايشالله موفق ميشي و به سلامتي تموم ميشه
مامانی
23 دی 93 12:28
خدا حفظش کنه پسر گلت رو به مام سر بزن منم یه امیر علی تقریبا همسن وسال امیر علی شما دارم خوشحال میشم باهم باشیم
مامان هستی
27 دی 93 23:20
سلام عزیزم خوبی؟امیرعلی جون خوبه؟ خدا حفظش کنه واسش اسپند دود کن. اینجوری که امیرعلی کتاب میخونه از مامانشم میزنه جلو
مامان جوجه ها
پاسخ
ایشالا ... پسرم می خواد پورفسور بشه ایشالا
مامان خدیجه
18 بهمن 93 13:24
ناخواسته باردارشدی؟ سخت نیست؟
مامان مینا و باباسعید
1 تیر 94 13:36
سلام عزیزم وبتون عالیه به ماهم سربزنید
مامان دو تا فرشته ناز
22 شهریور 94 0:31
سلام اقا پسر قند عسل عکسات خیلی نازه بخصوص اون عکست با پیشانی بند